Vi elsker at være ude og møde virkeligheden. Ikke mindst fordi den har det med altid at overraske og fortælle os, at tingene hænger anderledes sammen, end vi troede.

Derfor insisterer vi også altid på at hjælpe dig med at komme ud og selv mærke efter, hvor dine kunder og ikke mindst deres behov rent faktisk er. Og hvordan du udfra den erkendelse kan servicere disse bedst muligt.

For virkeligheden kan man hurtigt slå sig på.

Der findes uendeligt mange eksempler på fantastiske løsninger, alle har været begejstret for, mens de var under udvikling, men som er gået helt i stå, så snart de blev sluppet fri overfor kunderne.

Det gør i sagens natur også, at det, du for et øjeblik siden var fantastisk stolt over, risikerer hurtigt at udvikle sig til en belastning. Et brændemærke der klæber sig til dig, og hvor du har følelsen af mest at blive husket for at være “den, der stod i spidsen for det store kuldsejlede projekt”.

Hvorfor dog sætte dig selv i den situation, når du kan undgå det?

(Foto: Pixabay.com)

Skriv et svar