FURTHER

Lær at tackle de nye start-ups

Ofte hører vi, at start-ups truer eksisterende virksomheders levebrød – disrupter dem, for nu at bruge en fortærsket kliché. Men det modsatte er faktisk også tilfældet.

Flere og flere virksomheder lykkes nemlig med at bringe nye innovative produkter og services til markedet, der tager luften ud af de mange ambitiøse start-ups, der findes indenfor snartsagt alle brancher.

Når det lykkes for etablerede virksomheder at vinde det første slag mod de nye drenge og piger i klassen, handler det oftest i første omgang om ressourcer – især kapital. Men det er vigtigt at holde sig for øje, at adgangen til kapital langtfra er nok.

Der skal også en anden tilgang til udviklingsarbejdet og kontakten med markedet til. For uanset om start-ups lykkes eller ej, er det et faktum, at de fleste kunder – hvadenten vi taler B2B eller B2C – i dag er vant til at få mere eller mindre, hvad de peger på udfra, hvad de har behov for.

Få hjælp til at komme under huden

Jo mere, man som virksomhed kan komme ind under huden på sine kunder, jo bedre er man i udgangspunktet stillet for at kunne levere det rigtige produkt og den rigtige service.

Det kræver som nævnt en anden tilgang end den, der stadig findes i mange virksomheder. Men det kan læres. Også uden at det føles som en pine. Det er vi i FURTHER eksperter i.

Så hvis du og din virksomhed trænger til en ‘hands on’ opgradering i, hvordan man arbejder mest effektivt med sit marked og sine kunder i jagten på den næste store vækstdriver, så tag kontakt til os.

Vi kommer gerne ud og besøger jer. Hvis I giver kaffen fortæller vi gerne, hvordan du og din virksomhed med vores hjælp kan vinde kampen mod de fremstormende start-ups og skabe fundamentet for sikker vækst lang tid fremover.

(Foto: Pixabay.com)

Skriv et svar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: