FURTHER

Ram kunderejsen rent

Hvor på kunderejsen opstår det øjeblik, hvor dine kunder ser lyset og indsér, at dit produkt eller service er den rigtige løsning for dem?

Kan du overhovedet give et entydigt svar på det spørgsmål? Eller sidder du i nærmere i en situation, hvor du er er så meget i tvivl, at du reelt set er nødt til at fordele dine ressourcer udover alle touch points i håbet om og troen på, at du alle steder kan samle noget op, som du kan konvertere til et salg?

Drop spredhagl

Rigtig mange bruger en bred tilgang til at fange kunderne, fordi det er den mulighed, som den viden, de har om deres kunder, deres behov og motivation for overhovedet at være i markedet, reelt set giver dem. Jo mindre, man i virkeligheden ved, jo mere har man brug for at være tilstede overalt. Og jo mere bliver ens ressourcer spredt ud (medmindre man naturligvis har uanede ressourcer at gøre godt med).

Den gode nyhed er, at sådan behøver det ikke at være. For jo mere, du ved om dine kunder og deres behov, jo bedre er du i stand til ikke bare at udvikle de produkter og go-to-market strategier, der rammer spot on. Du bliver også i stand til, at fokusere dine ressourcer på det eller de meget få punkter i kunderejsen, hvor effekten er størst. Og overlade til dine konkurrenter at blive ved med at skyde med spredhagl og forsøge at samle stumperne op.

Vi hjælper dig til succes

Hos FURTHER er vi eksperter i at hjælpe dig med at komme under huden på dine kunder og deres behov. Vi hjælper dig til at opnå det Product-Market Fit, hvor der ikke alene er konsistens mellem dine kunders behov og ønsker til resultater samt det produkt eller den, service du leverer, men hvor du også bliver helt skarp på, hvornår det er på rejsen, slaget skal slås, og du har størst mulighed for at skabe mest muligt salg.

Det giver dig en mulighed for at differentiere dig – ganske enkelt ved at være den, der ved mest om, hvad der virkelig rykker blandt dine kunder. Og den differentiering kan du flytte direkte ned til til bundlinie.

Tag fat i os og lad os i første omgang tage en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe Product-Market Fit og ramme kunderejsen rent der, hvor det faktisk har den maksimale positive betydning for din forretning.

(Foto: Pixabay.com)

Skriv et svar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: