FURTHER

Er du klar til at teste dit marked?

Da konferencen Digital Copenhagen forleden løb af stabelen i Tivoli Hotel- og Kongrescenter i København var et af de helt store samtaleemner, hvordan virksomheder er nødt til at omfavne test of eksperimenter fremadrettet for at holde trit med den hastige udvikling i marked og teknologi. Den forkromede plan, som vi kendte den, er død.

Logisk set er det fuldstændigt rigtigt. De færreste planer overlever det første møde med virkeligheden, og det giver god mening at teste sig vej frem til sit marked og product-market fit – også i kommunikationen med markedet – fremfor at gå ‘all in’ og tro på, at man rammer rigtigt i første forsøg. Men derfra og så til at gøre det, er der langt.

For selvom man i dag kan teste alt, og der findes en myriade af forskellige måder at gøre det på, er det ikke ligegyldigt, hvordan og i hvilken rækkefølge, de forskellige tests bliver udviklet og gennemført. Kort fortalt handler det om at opstille en række antagelser og sikre sig, at man får testet de vigtigste af disse først. Det er den hurtige, sikre og omkostningseffektive vej til at blive klogere og til – til sidst – at opnå product-market fit.

Stort bibliotek og knowhow

Hos FURTHER hjælper vi dig rigtig godt på vej til de første tests, du skal gennemføre. Vi råder over et bibliotek på mere end 60 forskellige måder at teste antagelser på hurtigt, enkelt og billigt, og vi har stor erfaring i at definere, eksekvere og følge op på tests, så du med vores hjælp kan komme rigtig godt videre.

Det betyder ikke noget, om du allerede er i gang og har et produkt eller en service, du leder efter det rigtige product-market fit til, eller om du skal til at starte ud baseret på en idé. Vi hjælper dig lige gerne med begge dele, så du kommer godt videre.

Tag fat i os og lad os tage en uforpligtende indledende dialog om, hvordan vi i FURTHER kan hjælpe dig.

(Foto: Pixabay.com)

Skriv et svar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: