FURTHER
Erfaren digital strateg og facilitator med stor forretningsindsigt og fingeren på pulsen.

 

Mads Vad Kristensen er oprindeligt uddannet journalist, men han har aldrig arbejdet som sådan. I stedet har han brugt sin uddannelse og sin karriere på at stille nysgerrige spørgsmål til den digitale udvikling og menneskers adfærd i samme forbindelse og bruge dette som løftestang til at udvikle koncepter og produkter, der har fået markant succes.

Mads var i tidernes morgen med til at bygge Microsofts danske internetaktiviteter op fra bunden, ligesom han også har været ansvarlig for TV 2’s digitale forretningsudvikling. Senest var han digital direktør og medlem af koncernledelsen i Berlingske Media, hvor han bl.a. havde ansvaret for den digitale produktudvikling, overgangen til betalt digitalt indhold samt ecommerce og Sweetdeal-aktiviteterne.

Mads er discipel af Alexander Osterwalder – manden bag “Business Model Canvas” og “Value Proposition Design” – og er en af de eneste danskere, der er uddannet ekstensivt i disse metoder. Han er en erfaren underviser og facilitator og har bl.a. faciliteret Google Design Sprint for Google selv.